m-ansarian.ir




 
 
 
 

تاثير آموزش تکنيکهاي خلاقيت بر يادگيري و تغيير رفتار دانشجويان در خارج از کلاس درس

با سلام و عرض خدا قوت خدمت تمامي دانشجوياني که درس کارآفريني را در نيمسال جاري  يعني نيمسال دوم  92 با اينجانب  داشته اند  به اطلاع مي رساند  با توجه به تدريس تکنيک دلفي  خواهشمنداست  نظرات خود را  در مورد اثر بخشي تکنيکهاي خلاقيت بر ميزان يادگيري  و تغيير رفتار  خود در خارج از کلاس درس بنويسيد . 
در صورت مثبت و منفي بودن جواب دلايل آن را نيز ذکر کنيد     با تشکر ( در صورت عدم تدريس تکنيک دلفي آن را در اينترنت  بررسي نموده و سپس پاسخ سؤالات را بنويسيد

ثبت شده توسط : محمد انصاريان    در تاریخ : 1390/10/21   ثبت نظر(121)

تکليف مربوط به سبک زندگي(هفته سوم نيمسال دوم93-92)

با سلام  .  لطفا به اين سىوالات با دقت جواب بدهيد؟
       الف: در مورد خود چه ميدانيد.
ب: در مورد كارافرينان چه خصوصياتي شناخته شده است؟
ج:شما از چه جهت به كارآفرينان شباهت داريد.
د:چگونه كارآفريني بر سبك زندگي افراد تاثيرميگذارد؟
و:شما چه نوع سبك زندگي را  ميپسنديد؟
ي:آياعلايق شما  با كارآفرين شدن  هماهنگي دارد؟
ک:برنامه ريزي شغلي كارآفرينانه چگونه ميتواند به شما كمك نمايد؟
گ: آيااكنون خود را بهتر از قبل ميشناسيد و توانسته ايد تغييري در خود ايجاد کنيد؟

ثبت شده توسط : محمد انصاريان    در تاریخ : 1391/1/29   ثبت نظر(140)

هفته دوم کارآفريني نيمسال دوم سال تحصيلي 93-92

با سلام
1- حداقل  5 قالب ذهني که در باره  رفتار و فرهنگ مطالعه ما دانشگاهيان صدق مي کند و مسبب مشکلات و  گرفتاري هاي روز مره ماست  را نام ببريد و را ههاي بر طرف نمودن آنها را نيز ذکر نمائيد؟
2- چه مي شد اگه به محض اينکه يک فکر جديد به ذهنمون مي رسيد يک لامپ بالاي سرمون روشن مي شد  و ما مي تونستيم پرواز کنيم يه داستان يه صفحه اي  در اين مورد بنويسيد؟

ثبت شده توسط : محمد انصاريان    در تاریخ : 1391/2/5   ثبت نظر(179)

تکليف هفته چهارم نيمسال دوم سال تحصيلي 93-92

با ذکر يک مثال در هر مورد تفاوتهاي بين
خلاقيت
ابتکار
اختراع
و آفرينش
و نوآوري
تازگي
را بنويسيد؟

ثبت شده توسط : محمد انصاريان    در تاریخ : 1391/2/5   ثبت نظر(164)

تکليف هفته اول کلاس کارافريني (نيمسال دوم93-92)

با سلام
1- برداشت خود را
الف:از فعاليتهاي   انجام گرفته در کلاس درس و کلا برخورد استاد با دانشجورا بنيسيد؟
ب:نمايش کليپ ها  و powerpoint
 
ج:انتظارات خود را از مدرس مربوطه بنويسيد. اگه قبلا با همچين مدرسي درس داشتين  و از روش تدريس و رفتارش سرکلاس راضي نبوده  و کلا ازش متنفر بودين چه بلايي سرش مياوردين .
و: اگه جاي من بودين و با همچين دانشجوياني بي انگيزه  و ... سر و کار داشتين  چيکار مي کردين؟ چه بلايي سرشون مياوردين . مثلا خودتون آتيش ميزدين يا.... يه داستان 24 ساعته از قضيه تعريف کنين
ل:  با اون يک هزار ميليارد تومن چيکار مي کردين
ک: حرف آقاي دکتر يادتون نره چجوري باهاش کنار ميومدين و کلا بنويسين چيکار مي کردين 
گ: چيا به اون جزيره نا شناخته مي بردين
ه: تفاوتهاي کارآفريني با اشتغال زايي  و خلاقيت با ، نوآوري، اختراع، و ابتکاربا آفرينش  چيست
ي: چند نمونه مثال از نوع برخورد دانشجويان  در رابطه با اشتغال ازيي و کارآفريني  و بازاريابي  که توکلاس بحث شد  و به رفتارهاي ما ايرانيها برميگرده و ميتونيم باهش کارآفريني کنيم  را بنويسين چيا هستند ؟


ثبت شده توسط : محمد انصاريان    در تاریخ : 1391/4/27   ثبت نظر(122)

هفته پنجم راه هاي استفاده از ضمير ناخودآگاه

با سلام مجدد
به نظر شما الف:چه ارتباطي بين خلاقيت  و ضمير ناخودآگاه هست؟
ب: چگونه ميتوان از قابليت هاي مختلف ضمير ناخودآگاه در زندگي روزمره استفاده نمود
ج: تجربيات خود را از تمرين نگارش آزادانه در آخر شب  و مطالعه منظم قران در  اوائل صبح بنويسيد؟

ثبت شده توسط : محمد انصاريان   در تاریخ : 1392/5/14   ثبت نظر(28)

تکليف هفته دوم نيمسال دوم سال تحصيلي 93-92

الف: چه تصوري از نحوه برخورد و تدريس مدرس کارآفريني داريد
ب: دو نقاشي درباره تصور جامعه از مدرس کارآفريني و يک نقاشي درباره تصور خود شما از مدرس کارآفريني کشيده و از يک تا صد نمره بدهيد؟

ثبت شده توسط : محمد انصاريان   در تاریخ : 1392/7/27   ثبت نظر(13)